בפעם השמינית: האי מדיירה זכה בקטגוריית היעד הטוב ביותר באירופה בפרסי התיירות העולמית

הרבה פעמים סיפרנו לכם עד כמה פורטוגל מדהימה ומגוונת ביופיה. אפשר למצוא בה את כל סוגי הנופים שאתם רק יכולים לחשוב עליהם. מנופים אורבנים מודרניים ועד לארמונות מפוארים שנבנו עוד בימי הביניים, מחופי האוקיינוס ועד איים טרופיים, המלאים בצמחים ובפרחים מסוגים שונים. אחד מהאיים האלו הוא האי מדיירה.

אם עדיין לא גיליתם את אי מדיירה כיעד לחופשה מושלמת או להקמת עסק בגלל הטבות המס שבו, אנחנו ממליצים לכם בחום לעשות זאת, אחרת אתם מפספסים את האי שהוכתר באופן רשמי כיעד הכי טוב באירופה בטקס פרסי התיירות העולמית שהוא האוסקר בענף התיירות.

לפי דיווח של אתר החדשות The Portugal News, האי מדיירה זכה בפעם השמינית בקטגוריית האי הטוב ביותר באירופה בפרסי התיירות העולמית ה-28, שבה התמודדו 29 איים, ביניהם גם האיים האזוריים. 
בהודעה לגבי הזכייה שפרסם השלטון המקומי של האי מדיירה, מזכיר התיירות והתרבות האזורי של מדיירה, אדוארדו חסוס, סבור שזהו "הישג יוצא דופן". 
בהודעה השליט של מדיירה הדגיש את מספר הפעמים שמדיירה זכתה בפרס זה, דבר שתורם משמעותית להכרה שהאזור השיג ברחבי העולם בשנים האחרונות", כולל "הביטחון שמייצגת מדיירה בשליטה במגיפת הקורונה".

לדעתו של אדוארדו חסוס, פרס זה ימלא בגאווה את כל עובדי התיירות באי, כמו גם את התושבים, שרואים את אדמתם מוערכת מדי שנה ברמה הבינלאומית ואת אלפי המבקרים שכעת מעריכים את יעד החופשה שלהם עוד יותר. 
"יש לנו הרבה סיבות להיות מרוצים, אחת מהן היא מהאופן שבו האי הגיב למגיפת הקורונה וגם מהביטחון ששורר כאן", מוסיף חסוס.

תחרות פרסי התיירות העולמית מתקיימת מאז 1993 ומטרת הענקת הפרסים הינה להוקיר, לתגמל ולציין את המצוינות בכל תחומי המפתח בתעשיית התיירות, הטיולים והאירוח.

זהו אינו הפרס הראשון שהאי מדיירה זוכה בו. הוא זכה כבר שש פעמים ברציפות כיעד האיים הטוב ביותר בעולם בין השנים 2015-2020 ושמונה פעמים כיעד האיים הטוב ביותר באירופה, מ-2013 ועד 2021 (חוץ מ-2015).

אם אתם כבר מסמנים את האי מדיירה כיעד הבא שלכם, כדאי לדעת שמלבד האקלים הנוח, הנופים והפסטיבלים המדהימים, המחייה הזולה, האי מדיירה הוא גם גן עדן להטבות מס ובתחילת שנת 2021 נפתח בו כפר נוודים דיגיטליים הראשון באירופה.

אז מה יכול להיות יותר טוב מלעבוד ביעד חלומי כזה ולהכיר אנשים חדשים מכל העולם?

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו "מעבר לקשת פורטוגל" כדי להישאר מעודכנים בכל מה שקשור לפורטוגל. 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך