ביזנס או פלז'ר? בפורטוגל דאגו לכם לגם וגם!

בעקבות משבר הקורונה למדנו שאפשר לעבוד ולחיות בכל מקום ובכל מצב.

אז למה לא לעשות את זה במקום שטוף שמש עם נוף לים?

זה בדיוק הרעיון המתגבש על החוף הדרומי של הארכיפלג הפורטוגלי של מדיירה במרכז האוקיינוס האטלנטי: כפר הנוודים הדיגיטליים הראשון באירופה, שצפוי להיפתח ב01.02.21. כפר זה הוא פרי מאמץ משותף בין המושל של מיידרה ובין הנווד הדיגיטלי הידוע מהולנד גונסאלו הול. 

גונסאלו עדיין זוכר את הפעם הראשונה שביקר באי ונשבה ביופיו, "הייתי בבאלי, הייתי בתאילנד. הייתי בכל גני העדן לנוודים הדיגיטליים. אבל כשביקרתי במדיירה, עפתי ומיד ראיתי את הפוטנציאל שיש שם. זה פשוט מהמם. זה מדהים." לדבריו הוא מתוסכל שלא הרבה אנשים מכירים את האי.

גונסאלו הוא שהעלה את הרעיון ליצור כפר נוודים דיגיטליים במדיירה בכנס בשנה שעברה, שנחנך על ידי שר הכלכלה הפורטוגלי והשתתפו בו מספר בכירים אחרים. "אמרתי להם שהם צריכים לנצל את ההזדמנות להביא עובדים מרוחקים לאי ולהפוך אותו למקור הכנסה. נראה שההצעה שלי לא הרשימה אותם באותו הרגע, אבל למחרת שוחחתי עם מושל מדיירה. ושכרו אותי לעבוד עם הממשלה שם לקידום האי ". 

לדבריו של גונסאלו המטרה העיקרית היא ליצור אווירת קהילה בין המקומיים לנוודים הדיגיטליים. "כל השותפים שלנו הם מקומיים. שיתפנו פעולה עם עסקים מקומיים שונים כמו חברות נדל"ן והשכרת רכב.  המטרה היא לסייע לקהילה המקומית להפיק תועלת מההשפעה החברתית והכלכלית שיכולה להיות ליוזמה כזו ",  בנוסף הם מארגנים אירועים בשיתוף עם המקומיים.

אז מה כל כך מיוחד במיידרה? מזג האוויר נעים כל השנה, המחייה שם מאוד זולה, הנופים עוצרי נשימה.  בנוסף מיידרה הוכתרה כיעד האי המוביל באירופה לשנת 2020. כבר 300 אנשים הגישו מועמדות לעבודה מרחוק, וכל זה עוד לפני שהחלו לקדם את רעיון הכפר.

אז לכל מי שיכול לעבוד מכל מקום זו ההזדמנות לגלות יעד חדש שמיועד אך ורק לאנשים כמוכם!! אז למה אתם מחכים מי לא היה רוצה לעבוד מול נופים עוצרי נשימה, לצבור חוויות ולהכיר אנשים מכל העולם ?

לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך