פורטוגל על גלגלים: 8 מקומות שאסור לפספס בטיול בדרכים בפורטוגל

כולנו מתפעלים מהמקומות המגוונים שיש בפורטוגל. זאת מדינה כל כך מדהימה, שכל אחד יכול למצוא בה דבר שהוא אוהב, בין אם ערים ועיירות ציוריות, ארמונות וטירות מפוארים ונופים של ים וטבע. בין אם אתם כבר טיילתם בפורטוגל או רק מתחילים לגלות את השפע שבה, חשוב לנו במעבר לקשת פורטוגל לספר על כל המקומות המיוחדים שאפשר להתבונן בהם בלי סוף שלאו דווקא מופיעים במדריכי טיולים. במאמר זה אנו נסקור שמונה מקומות כאלה בדרום מזרח פורטוגל שאפשר להגיע אליהם בטיול ברכב או בקראוון.

בשנים האחרונות חופשות על גלגלים הפכו לפופולריות במיוחד ובמדינה כמו פורטוגל, שבה כל נוף הוא עוצר נשימה, הן הופכות לבלתי נשכחות. מגזין הנדל"ן הפורטוגלי אידיאליסטה סיפר על 8 מקומות שאסור לפספס בדרום מזרח פורטוגל בטיול על גלגלים.  
בחירת מסלול ללא לו"ז וללא לחצים היא אלטרנטיבה נהדרת למי שאוהב לעצור כדי ליהנות מהנופים המדהימים שיש למדינה להציע. פורטוגל מציעה אינספור "טיולי דרכים" לבחור מהם ולגלות באמצעותם את המדינה לכל אורכה.

אז בביקור הבא שלכם בפורטוגל, שכרו רכב, קחו כמה חברים או את המשפחה וצאו לגלות את המקומות היפים ביותר!

להלן 8 מקומות שאסור לפספס:
מסלול טיול לאורך קוסטה ויסנטינה: 
את קוסטה ויסנטינה אין צורך להציג. המקום כולל כמה מהחופים היפים ביותר בפורטוגל, עם כל הקסם הטבעי הודות למיקומו בפארק הלאומי בדרום מערב של אלנטז'ו וקוסטה ויסנטינה, כך שהאזור הזה עונה על כל הדרישות לטיול בלתי נשכח, בין אם זה ברכב או בקראוון. באזור יש אינספור מקומות שאפשר לגלות, אז קחו את המפתחות, הזמינו מקום לינה או תטיילו בקראוון וגלו את המקומות המעניינים הבאים:

  1. סינס – סינס היא נקודת ההתחלה של המסלול הזה. עיר ציורית, הידועה בפעילות הימית שלה, היא גם מקום הולדתו של מגלה הארצות הידוע ואסקו דה גאמה. בעיר יש כמה מקומות מעניינים, כמו איגרז'ה מאטריס או טירת סינס. נצלו את ההזדמנות, כדי לחקור את המרכז ההיסטורי ואם יש לכם זמן, קפצו לנמל הדייגים.
  2. חוף סאו טורפס – ידוע בחמישה קילומטרים של חוף חולי עצום ומאופיין במים החמים שלו, שמחוממים על ידי תחנת הכוח הטרמו אלקטרית הסמוכה. המקום נסגר לפעילות אחרי הקיץ, אז פשוט תלכו לטייל לאורך החולות הציוריים שהם נופים מהממים!
  3. חוף סמוקירה – זהו אחד האזורים היפים ביותר בדרום מערב אלנטז'ו, עם בית גידול של חול פראי עצום ובריכות טבעיות שנוצרות בזמן השפל. עם גישה נוחה וחנייה, אם אתם עוברים בקרבת מקום בטיול שלכם, אין לכם באמת תירוץ לפספס את זה!
  4. פורטו קובו – הטיול שלכם לא יהיה שלם בלי ביקור בפראיה דוס בויזינהוס, שנמצאת בקצה המערבי של הכפר הזה והתברכה בים שליו להפליא ונופים מקסימים ומושכים. תתזמנו את הביקור שלכם בהתאם לשפל, החוף הזה כל כך קטן שהוא כמעט נעלם כשהגאות נכנסת.
  5. אי האפרסקים – זה אולי המקום הכי מפורסם בטיול הזה על גלגלים לאורכה של פורטוגל, מכיוון שהוא מהווה השראה לשיר של רואי ורסו. יש בו רצועת חול עצומה, שבה זורם לים נחל קורגו דו פסגיירו. בקיץ, אפשר לבקר במקום בסירה ולהגיע להריסות של פורטה דה סנטו אלברטו, שנבנו כדי להגן על האזור מפני שודדי ים.
  6. קייפ סרדאו – זוהי הנקודה המערבית ביותר של חוף אלנטז'ו. בראש המצוק תמצאו מגדלור בן 100 שנה שמדריך את אנשי הים האמיצים. אזור זה אינו ידוע כל כך והוא אחד האוצרות החבויים ביותר של החוף, במיוחד עבור חובבי טבע כי זה המקום המושלם לצפות ולהתפעל מהקנים של החסידות הלבנות.
  7. פגו דאס פיאס – בעיריית אודמירה, פגו דאס פיאס הוא גן עדן אמיתי של אלנטז'ו המוקף בטבע. מומלץ לעצור כדי ללכת בשביל הולכי הרגל ו…אל תשכחו לצלם! הנוף הטבעי ותצורות הסלעים המרשימות שוות התבוננות, בנוסף לשפע האגמים שבהם ניתן להשתכשך. יש גם מגוון גדול של שטחים ירוקים שמושלמים לפיקניק.
  8. חוף אמליה – זהו אחד המקומות הסודיים ביותר בקוסטה ויסנטה הקרוי על שמה של זמרת הפאדו המפורסמת אמליה רודריגס, שהתגוררה בבית בראש הצוקים. המקום לא נגיש בקלות. זה מקום מחוץ למסלול הידוע. עם זאת, כשאתם חוצים את הצמחייה הצפופה, תופתעו לגלות את היופי הטבעי של החוף החולי, רחב הידיים הזה.

אז עכשיו, כשגיליתם את המקומות הנסתרים בדרום מזרח פורטוגל, אנו מקווים שהטיול הבא שלכם יהפוך לחווייתי ומהנה, הודות לנופים עוצרי הנשימה. 
אם אתם נוסעים בקראוון, אנו ממליצים להתעדכן בכל הכללים החדשים שלפיהם עליכם לפעול בקוסטה ויסנטינה כדי שתוכלו להנות מחופשה רגועה. 

קראו באתרנו בקטגוריית "תיירות" על מקומות נוספים בפורטוגל. כמו כן, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת הפייסבוק "מעבר לקשת פורטוגל" שבה תקבלו את כל העדכונים האחרונים על פורטוגל.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך