מסעדות שלא כדאי לכם לפספס בפורטו

מסעדות שלא כדאי לכם לפספס בפורטו

פורטו היא עיר נמל תיירותית, השנייה בגודלה אחרי ליסבון. היא ממוקמת על חוף האוקיינוס האטלנטי ומוקפת בגבעות של עמק הדורו ובהרי טראס או מונטס. מעבר לאטרקציות התיירותיות שבה, פורטו מציעה חוויה קולינרית יוצאת דופן בשל מיקומה המיוחד. אזור הטראס או מונטס מביא איתו את הבשר העסיסי והגבינות ועמק הדורו את היינות המצוינים.

ריכזנו עבורכם את המסעדות המומלצות בפורטו שדרכן תכירו את המטבח הפורטוגלי המסורתי וגם מנות טעימות נוספות ממדינות אחרות. כמובן, לא לוותר על הקינוחים ועל היינות הפורטוגלים המשובחים!

The Yeatman Gastronomic Restaurant

המסעדה שואבת את השראתה מהתוצרים המטריים המקומיים וב-2016 היא קיבלה שתי כוכבי מישלין. במסעדה תהנו מנוף יוצא דופן שמשקיף לנהר הדורו ולמרכז ההיסטורי של פורטו. המסעדה מציעה טעמים פורטוגלים מסורתיים ויש בה מבחר ענק מכל טוב, דגים ומאכלים טריים אחרים שיש להציע לאזורים בסביבה וכמובן יינות פורטוגלים משובחים שמיוצרים ביקבי המדינה.

Restaurante Auge Porto

המסעדה שוכנת בקומה ה-19 של מלון Porto Palacio, ממש מתחת לשמי פורטו ומשקיפה אל הנוף העירוני המרהיב בזוית של 360 מעלות. שף המסעדה הוא אנדרה סילבה שזכה במספר פרסים בבישול ולכן המנות הייחודיות שלו ניחנות ביצירתיות, תחכום ועטופות בעדינות במסורת של המטבח הפורטוגלי ומוגשות ברוח העזה של המטבח הבינלאומי. המסעדה מציעה גם בר יין עם יינות משובחים מפורטוגל וממדינות נוספות.

D'Avenida

המסעדה שוכנת בשדרות בואבישטה ונחשבת לאחת היוקרתיות בצפון פורטוגל. עיצוב המסעדה ייחודי בצבעי שחור וזהב שמזמינים את הסועדים להתרווח. המסעדה מציעה מטבח חדשני עם המוזיקה הטובה ביותר. בסופי שבוע, עם די ג'יי על הבמה, תוכלו להאזין למוזיקה העכשווית של פורטו שמשולבת עם הגשת קוקטיילים חדשניים. 

KUG (Kitchen & Urban Garden)

המסעדה מהווה בילוי מעולה במזג אוויר נפלא. היא שוכנת בקומת הקרקע של מלון 'אופורטו לופט' והיא כוללת מקומות ישיבה בסככות וגינה ירוקה. את תפריט המסעדה פיתח השף של מסעדת Casa de Chá da Boa Nova, רואי פאולה, בעלת שני כוכבי מישלין. בין המנות בתפריט ניתן למצוא המבורגר לובסטר, דגים עם ריזוטו, תמנון בשילוב עם ביצים ותפריט צמחוני. בסופי שבוע המסעדה מציעה ארוחות פורטוגליות מסורתיות בשילובים שונים.

Habitat Terra e Fogo

זוהי מסעדה חדשה שנפתחה לפני כשנה באחד האזורים המקסימים ביותר בפורטו לגבולות נהר הדורו ששמה מתורגם כ"הביטאט – אדמה ואש". היא מתפרסת על פני שתי קומות ומתגאה בתנור שלה שמתוכו בוערת האש, עליה מתבשלות המנות. בתנור משתמשים בשלושה סוגי עצים ובין המנות ניתן למצוא בשרים על האש ודגים בגריל. במסעדה מוגשים טאפאס, סלטים וכריכים וכן מנות בטעמים משולבים מהמטבח הים תיכוני והאסייתי.

La garage bistro

המסעדה נמצאת בסאנטו טירסו, אזור תעשייתי במרחק של כ-50 ק"מ מפורטו ומגישה מנות מהמטבח הצרפתי בשילוב גישה פורטוגלית. התפריט כולל מנות בריאות ומנות צמחוניות וקינוחים מסורתיים. המנות העיקריות כוללות טונה עם ירקות, כבד אווז, לחם פריך עם בשר עגל, סטייק עם אסקלופ וכו'. בין הקינוחים תמצאו קינוח פורטוגלי מסורתי של עוגת תפוחים מבצק עלים עם גלידת וניל. במסעדה מבחר יינות פורטוגלים ויינות מצרפת, איטליה וספרד.

מסעדת KOB

מסעדת KOB נפתחה ב-2019 והיא מבטאת סגנון מודרני בזכות העיצוב בצבעי חום וזהב. המסעדה מספקת אווירה מתוכחמת ונעימה והיא נוסדה כתוצאה משיתוף פעולה בין השף אוליבר דה קוסטה, בעל רשת המסעדות Guilty By Oliver בליסבון ובפורטו ובין היזם פיליפה הרקולאנו, שניהם בקיאים היטב באווירה ובביקוש של האזור. המסעדה ידועה במנות סטייקים מתוחכמות. מוצאו, נתחיו ואיכותו של הבשר הם מרכיבי מפתח למיון המנות שבתפריט לפי מדינות.

מסעדת Yakuza by Oliver

יאקוזה היא המסעדה השלישית בפורטו של השף אוליבר דה קוסטה והיא ממוקמת במלון היוקרתי של חמישה כוכבים – Maison Albar Hotels Le Monumental Palace. המסעדה מציעה חוויה יוצאת דופן של המטבח היפני. בתפריט היצירתי והאקלקטי תמצאו סושי וסשימי שהוכנו באופן יצירתי או הומצאו מחדש עם השפעה ים תיכונית חזקה, כך גם טמפורה ומנות נוספות שהוכנו על גריל הרובטה היפני.

אנחנו בטוחים שאתם כבר מחכים בקוצר רוח לנסות את כל המסעדות האלו בפורטו והסביבה! מה יכול להיות יותר טוב משילוב של טיול עם הטעמים המקומיים וקבלת דרכון פורטוגלי?

אצלנו באתר מעבר לקשת תוכלו למצוא מידע מפורט על יעדים תיירותיים יוצאי דופן, על מלונות ונופש וכן הטבות לחברי מעבר לקשת שנוצרו מתוך שיתוף פעולה עם בעלי עסקים מקומיים בפורטוגל.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך