עו"ד איתי מור סיפר למגזין התיירות הפורטוגלי על התפתחות התיירות בעקבות המורשת היהודית בפורטוגל

בראיון למגזין הפורטוגלי הוותיק והמוביל בענף התיירות Publituris סיפר עו"ד איתי מור על פורטוגל שמהווה יעד תיירותי עבור תיירים מישראל ושלפורטוגל יש אינטרס למשוך את הקהל הישראלי כי היא רואה בו כוח קנייה חזק ואפשרות ליצירת שיתופי פעולה.

עו"ד איתי מור הסביר שפורטוגל מוכרת כמדינה עם מורשת יהודית וזה מה שגרם למבקרים הישראלים להתעניין בה. תיירים ישראלים ויהודים מגלים את העושר הטבעי ואת הנופים היפים של פורטוגל. 
המקומות בעלי ההיסטוריה היהודית שהקהל הישראלי והיהודי מתעניין בהם הם ליסבון, מקומות בעלי אופי יהודי בפורטו ובקוימברה.
בנוסף, עו"ד איתי מור סיפר על כך שבחמש השנים האחרונות הקשר בין פורטוגל לבין הקהל היהודי התפתח והתחזק בעקבות התיקון לחוק האזרחות הפורטוגלית שנכנס לתוקף. הקהל הישראלי והיהודי עדיין לומד את פורטוגל כיעד תיירותי ומבין מה יש לה להציע. כיום, איתי מור ועמותת "מעבר לקשת פורטוגל" מספרים על היופי של פורטוגל וכך חושפים אליו את הקהל הישראלי והיהודי בעולם.

לאור האמור, אחת המטרות של "מעבר לקשת פורטוגל" היא למנף את התיירות ולהיעזר גם בדרך זו לחיזוק הקשרים בין ישראל לפורטוגל. זו הסיבה שתוכלו למצוא באתר מעבר לקשת פירוט על יעדים תיירותיים יוצאי דופן, על תרבות הפנאי, המלונות והנופש, וכל אלה מלווים בהטבות כדאיות שיצרנו עם שותפים מקומיים בפורטוגל עבור חברי מעבר לקשת.

להלן הכתבה בפורטוגזית

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך