אם אתם מאותם ברי מזל שיכולים לעבוד מכל מקום בעולם, פורטוגל חייבת להיות היעד הבא שלכם!

בשנים האחרונות פורטוגל הפכה למדינה של אינסוף הזדמנויות עסקיות, הודות למהלכים שהיא מקדמת שגורמים לחברות ומשקיעים להקים את עסקיהם דווקא בה. ביוני יצרה הממשלה 53 הזדמנויות חדשות כאשר הודיעה על הקמת 53 שטחי עבודה בכל רחבי פורטוגל בהשקעה של כ-20 מליון יורו. המטרה היא להפוך את השטחים לדינאמיים ולמשוך נוודים דיגיטליים שמגיעים לפורטוגל ולהקל על חברות בהקמת משרדים, חנויות ובתי עסק.
משרדי העבודה והביטוח הלאומי ציינו כי בשלב הראשון של התכנית הלאומית למרחבי עבודה ייפתחו 16 חללים בצפון, 23 במרכז, שלושה באלנטז'ו ו-11 באזור אלגרבה.
"הקמתם של מרחבי העבודה המשותפים האלה במסגרת תכנית הייצוב הכלכלית והחברתית (PEES), יתרמו לדינמיות של כל האזורים במדינה, יקלו על הקמתם של חברות ויקטינו את הצורך בנסיעות לעבודה בערים הגדולות. כתוצאה מכך מרחבי העבודה יחסכו את הפקקים, הדלק ואת זיהום האוויר שנוצר בעקבות המספר הרב של האנשים שנוסעים כל יום לעבודה ויגרמו לשיפור איכות החיים של כלל האוכלוסייה, על ידי קידום האיזון בין קריירה לחיי המשפחה", נכתב בהצהרה.
עוד, בהצהרה מצויין שחללי העבודה ימוקמו באזורים מרכזיים, בקרבת מרכזי תרבות או ליד מגרשי ספורט ומתקני אימונים. השטחים יצוידו כראוי במחשבים, מדפסות וגישה לאינטרנט ויחולקו לאזורים לפי תחומים מקצועיים שונים. בחללים יהיו אזורים פרטיים לשיחות וידאו, אזורים למפגשים ומקומות לקיום פעילויות.
על שיווק חללי העבודה יהיו אחראיות מועצות העיר, והן אלו שיספקו צילומים או סרטונים לביקורים וירטואליים של משתמשים עתידיים וכן ימסרו מידע על מאפייני החלל, תנאי השימוש, זמן השימוש והעלויות. הממשלה התחייבה לשקול להקציב כספים אירופיים במידת הצורך, לתמוך בהעסקת עובדים וניידותם ולשתף בהתאמה פיזית של חללים אלו וברכישת רהיטים או מחשב.

אז אם אתם רוצים לשלב בין גלישת בוקר בגלים הכי יפים בעולם, לראות מקומות מיוחדים ולעבוד בסביבת עבודה צעירה וחדשנית, פורטוגל היא המקום המושלם עבורכם!

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך