כנס הגיוס הטכנולוגי הגדול בפורטוגל

מגיעים מעולמות הסייבר? מחפשים את ההזדמנות הבאה שלכם? בעלי חברה גדולה?  חושבים על רילוקיישן?

על כנס הגיוס הטכנולוגי בפורטוגל כבר שמעתם?

בספטמבר הקרוב יערך כנס גיוס טכנולוגי בפורטוגל. הכנס יערך על ידי Tech Jobs Fair

ארגון שמתמחה בכנסי גיוס טכנולוגים בכל אירופה.

ואנחנו יותר מנרגשים להודיע שגם אנחנו הולכים להשתתף בכנס!!
  

ריכזנו עבורכם את כל מה שצפוי להיות בכנס :

 

לבעלי החברות:

גישה למועמדים פוטנציאלים- חברות גיוס וכוח אדם גדולות ישתתפו בכנס.

בנוסף כל מועמד פוטנציאלי יכול להשתתף בכנס דרך האינטרנט כך שיהיו מועמדים מכל העולם.

 

להגביר את המודעות למותג – השתתפות בכנס יכולה להוביל לחשיפה גדולה ולעלות את המודעות למותג שלך. בנוסף ארגון TJF  (Tech Jobs Fair ) מקדמים את החברות המשתתפות בכנס במדיות החברתיות שלהם ומעלות את החשיפה לעסק שלך.

למחפשי עבודה:

בנה את הרשת שלך- הכנס הוא ההזדמנות הנכונה להרחיב את הרשת שלך ולבנות קשרים ארוכי טווח עם חברות. נטוורקינג עם תאגידים שונים, הזדמנות ללמוד על מה שקורה בשוק ולקיים אינטראקציה עם מבחר רחב של חברות.

 

אינטראקציה עם מגייסים באופן וירטואלי: פגישה והתקשרות עם מגייסים באופן וירטואלי – עדיפה על שליחת יישום דואר אלקטרוני רגיל עם צירוף קורות חיים ומכתב המלצה.  הזדמנות ייחודית ליצור קשרים אישיים ומשפיעים – הראו את הערך האמיתי שלכם כמועמד בעל מוטיבציה ועשו רושם ראשוני נהדר.

הזדמנות לעבודה מרחוק – הכנס עשוי להיות אטרקטיבי במיוחד עבורכם אם אתם עובדים בתחום דיגיטלי או מעוניינים בהזדמנויות עבודה מרוחקות. מעסיק שמוכן לגייס דרך יריד קריירה מקוון הוא ככל הנראה מתוחכם יותר דיגיטלית ופתוח למשרות גמישות או שיש לו תפקידים פתוחים בהם כישורים טכנולוגיים מוערכים.

אז למה לצפות:

דוכן וירטואלי: פלטפורמה מקוונת שנועדה להביא למעסיקים גל של מועמדים חדשים, לתפוס נתוני מועמדים ולסייע בתהליך הגיוס.

 

יריד עבודה חי: יש תיבות צ'אט, ועידות וידאו ואפילו כלים להעברת הודעות טקסט שיעזרו לחבר כישרונות טכניים ומנהלי גיוס LIVE דרך הפלטפורמה כדי להגביר את האינטראקציה עם המועמדים ולהגיש לתפקידים פתוחים.

 

הרצאות: יעסקו במגוון נושאים מוכווני מועמדים שיעזרו לכם בתהליך חיפוש העבודה וראיון העבודה, כמו גם ללמוד על הנעשה בשוק ולקיים אינטראקציה עם מבחר רחב של חברות.

 

הקפידו לבדוק את Wall Job Wall, בו תוכלו לחפש באלפי אתרים. הפלטפורמה מאגדת אלפי משרות ייחודיות וחיות בחיפוש פשוט אחד ומביאה את הקריירה הטכנולוגית שלך לשלב הבא.

 

זו ההזדמנות לקחת את הקריירה שלב אחד קדימה, לצמוח לגדול ולהתפתח. לפרטים נוספים ולהרשמה לחץ כאן.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך