העיירה שעושה גלים בתקשורת – הכירו את נזרה

גולשים בנשמה? הים הוא המקום האהוב עליכם? את העיירה הזו אתם חייבים להכיר!

העיירה נזרה נמצאת כ125 ק"מ צפונית לליסבון עיירת קיט ונופש הנושקת לחופי האוקיינוס האטלנטי. העיירה נזרה היא המקבילה הפורטוגלית לעיר נצרת ואפילו קרויה על שמה! מדהים, לא?!

לנזרה יש את אחד החופים היפים בפורטוגל אם לא באירופה כולה. מצפון לחוף מתנשא מצוק "סיטיו" בן ה320 מטר. העיירה בעברה הייתה עיירת דייגים, היום ידועה בתור יעד תיירותי ולכן תוכלו למצוא שם מגוון של מסעדות ובתי מלון. 

זקנות העיר עדיין מתלבשות בלבוש מסורתי- שבע חצאיות פלנל אחת על השנייה וכובע מצעיפים או מטפחת ראש. לבוש זה היה מאפיין את נשות הדייגים בעבר.

אז למי שמתכנן להגיע בחודשי הקיץ צפוי להיתקל בהמון תיירים מכל העולם שבאו לנפוש בעיקר בסגנון "בטן גב". לעומת זאת מי שיגיע בחודשי החורף צפוי להיפגש עם תיירים מסוג אחר- גולשי גלים מקצועיים וחובבנים אשר מגיעים בשביל הגלים של נזרה, הידועים כגלים הגבוהים בעולם. בכל שנה נערכת בעיירה תחרות גלישה שנקראת : "Nazaré Big Wave Tow Surfing Challenge RECAP”  – אתגר גלי הענק של נזרה.

נזרה מתחלק לשלושה אזורים – פראייה (אזור החוף), סיטיו (הכפר שעל המצוק) ולפנדרנאירה (הכפר אשר בראש הגבעה) בעיר בעיקר ניתן ליהנות מהנופים המדהימים, לטייל בטיילת וליהנות מארוחות טובות במסעדות שנמצאות במרכזה.

אם אתם מתכננים לטייל לפורטוגל תוסיפו את העיר הזו לתוכניות שלכם. אמנם השמיים עוד סגורים אבל תמיד כדאי לתכנן ולחלום על החופשה הבאה. אז אם אתם אוהבי גלישה או רק רוצים לחזות באיתני הטבע, אם אתם אוהבים את הנוף המדהים של האוקיינוס או רק לנוח בים, נזרה זו העיירה בשבילכם.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך